onsdag, maj 09, 2007

Hejja Sverige! ! !

En härlig hockeykväll, om än ohyggligt spännande.. Slovakien är för mig ett svårt lag för Sverige att möta, och jag satt mest med andan i halsgropen, helst efter Sveriges något trevande inledning.. Period 2 jublade jag mest hela tiden, vojne vilket spel!! 3:e period var jag mest nervös, och ooooooooh, så skönt när slutsignalen ÄNTLIGEN ljöd!

Dompefjompa är fortsatt världens kelgris och nu kan man känna fosterrörelser i Candys mage.. tror jag.. om det inte är tarmrörelser.. ;o) Det liksom bubblas därinne.. Såååå spännande..

Nu måste jag ila, lite att göra innan intervjuerna med hockeylirarna börjar! Hejja Sverige!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ah va fanken, är det baaaaara sådana här små korta uppdateringar Du hinner med under hela VM -et? Vi vill läsa om kaoset i Beirut och lite om Dina...och andras fadäser, det som Du brukar roa oss med....kom igen Malin!

Anonym sa...

Du kan väl inte sörja Sveriges förlust i ishockey och det Svenska nederlaget i Eurovision Song Contest än, för det är väl ändå inte Mandels IC titel som är fel...? Vi vill höra lite om Ulricehamn och annat som händer i Beirut...kom igen NU...jag och några till BEHÖVER vår "Malindos" för att må bra..!!!!/Kram

Malin sa...

Nu har tom *jag* uppdaterat min blogg.. ofanligt lite, men ändå! Men här händer ju ingenting ;)
Allt bra hoppas jag!
Stora kramar
Malin