måndag, maj 07, 2007

Måndag & Sverige-Ryssland


Skitryssland! Fulspel och pissedomare, kan man säga annat än BLÄ?!? Jaja, vi vann över Finland igår i a f, och det är ju alltid lika roligt! Som ni kanske förstår så är min bloggtid begränsad till pauserna, så vi får väl se om det blir mer bloggande innan VM-finalen.. Fniss...
Katterna mår bra, Bruce & Candy ökar stadigt i vikt, Dompan är så kelsjuk så hon slåss nästan med Loppan gosemonster om knäplatsen.. Blossa är lika rökt som vanligt o alldeles underbar..
So long, glöm inte hålla tummarna för Sverige..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Med eller utan ishockey VM tycker jag Ditt bloggande varit synnerligen snålt den sista tiden, tänk på fancluben - den kan ju tröttna om det inte händer något!!!!/Kram

Anonym sa...

Håller med föreg. talare,vad gör hon där i Beirut man har liksom saknat rapporter,vem stank whisky??Kunde tänka mig kajan men,nej marie ligger illa till el kanske rent av ngn häxa.Ses snart.kram Packan

Anonym sa...

Till Trollpackan: Jag är inte i Beirut....jag är i Beirut 2!
Jag svär Marie fri från Whiskeyodör och själv drack jag 1 (en) Vodka/Zingo på heeeeeela kvällen, så det så!/Kramiz från Häxiz

Anonym sa...

Vill oxå ha mer blogg ju...
Och jag vet vem som stank Whiskey och det var inte jag o inte Häxan...du får tre gissningar Trollpackan!

/Marie "en som var med - dock på några små whiskeypinnar"