onsdag, april 11, 2007

Ok onsdag..

Bredvidgång på jobbet av ny vikarie, verkar vara en trevlig prick så hejja, vi får kanske semester i år också! ;o) Skojjar bara, vi har just nu en urgod chef, som kommit tillbaka från sin mammaledighet och som faktiskt börjar närma sig de underbaras skara.. Tack Pia! Om man ska gradera en chef från 1-10 så får hon nog 11.. ;o)

Dagens rökning= 2 cigg i kväll, en kl. 18.30 hos mamsen o en kl. 21.15 hemma (hade snott med en av mamsen), INGA idag trots att nye vikarien rökte. Ljög i går (ren missräkning som jag missade pga förvirring, då var det TVÅ sugtabletter med nicorette), förlåt!!! Är lätt förvirrad nu utan så mkt nikotin som man är van vid, så jag känner att hjärnan är betydligt mer korkad än vanligt.. Suck... Idag EN sugtablett i a f..

Majas favvishäst i stallet, som hon skött till o från ett par år nu, har idag blivit avlivad.. Stackars unge, hon grät hela vägen ner till mamsen (där hon nu befinner sig för FSF=föräldraosyskonfritt)... Hästen var gammal o blev akut sjuk, sorgesamt...

Nu ska jag snart sova.. Tack för alla tillrop från Kajor, Virvlor o Malinar!!!
'kram o gonatten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade Din commentsida funkat igår hade Du fått glada tillrop ÄVEN från mig, men i VANLIG ordning funkade den INTE ifrån MIN dator!
Det värsta är att Mona håller på att sluta HON MED och Line och jag sörjer Ditt och hennes glada sällskap i rökrutan, snyft - snyft vi får nog ha en minnesstund IGEN (vi hade en i höstas för Mona och nu är det dax igen)! Lycka till från en som INTE har några ambitioner att hänga på (fast jag borde)!/Kram från Häxan