torsdag, februari 08, 2007

Sur dag...


Har haft en underbar dag o kväll... NOT! En unge vill pierca sig i läppen och kommer att dööööööö om hon inte får göra det... Det får hon inte.. Hon argumenterar helt otroligt bra, undrar just varifrån hon har fått den förmågan.... ;-) Dagen på jobbet har varit piss o det lär inte bli bättre imorgon... Bruce Viggesson i egen hög person ser ni på en bild, liksom damkvartetten, som helst ligger på hyllorna som en gång var tänkta till att vara handdukshyllor.. Det är de inte... De är katthyllor... Herr Viggesson är numera en sparris, en lååååång, hög sparris under utveckling.. fniss.. Han är såå söt och gosig! Annars inget nytt på fronten mer än att jag ska ner o bädda Ektorp BUMS, för nu är jag trött och jag kommer förmodligen som Alison i Medium att ha samma konversation ang piercing flera ggr om.. Pust.. Men jag kommer inte att ge mig... ;-) Nattinatti!
Ps. Konsten i hur man INTE håller en katt.. Utlärt av en assistent.. *asgarv* Lägg alldeles särskilt märke till den sura minen hos Bruce, liksom hans tjocka falukorvsframben.. Han ser helt enkelt inte klok ut på bild! Det liksom kryper i hela kroppen på honom när vi tar fram kameran, jag tror han är precis som Häxan, dvs vill helst inte vara med på bild.. *fniss* Ds

1 kommentar:

Anonym sa...

KLOK katt Mr. Bruce Wiggesson som inte gillar att vara med på bild!
Kram