tisdag, november 14, 2006

Tisdags-stress..

Usch, idag är jag halvt utsliten känns det som.. Helt färdig o några nya bilder på bebbarna hanns helt enkelt inte med.. Att "några" hade "lånat" kameran o fotat en massa galna bilder på en massa kompisar så att hela minnet var helt fullt kanske har en del i historien också.. Grrr... Hysteriskt är väl namnet på denna kväll och jag är ganska trött just nu.. Ska gå i säng om några minuter.. Imorgon fyller Wilmisen 4 år, och jag har svept in hennes presenter klart.. Ska bli jättekul att se ungens min imorgon när vi kommer in o sjunger för henne! Kan inte fatta att det är fyra hela år sedan hon kom ut! Det var en pärs vill jag lova.. Inget jag har lust att göra om i brådrasket precis, men helt klart mer än värt det, för ut kom världens finaste unge nr 4. Alla fyra är ju världens finaste!
Imorgon är det slit o släp igen och sedan föräldramöte på kvällen! Typiskt! Få se om jag hinner dit, Wilmisens födelsedag känns faktiskt viktigare.. Kattungar o katter mår bra! Sjövilda som vanligt på kvällarna!
Nähä, nu blir det sängen som gäller.. Nattinatti allahopa, bara.... 2,5 veckor kvar till Ädelkattens utställning, eller räknar jag fel igen?! ;-)))

3 kommentarer:

Anonym sa...

18:on dagar kvar!

Anonym sa...

Hip hipp hurra för Wilma i morgon! Ge henne en grattiskram från mig i morrn.
Jaaa nu borde vi få bekräftelsen från ÄK snart då. Ska bli såååå roligt!
/Marie

Malin sa...

Grattis till lilla Wilmisen! Som inte är så liten längre :)

Jo det kan nog stämma med 2.5 vecka till ÄK... nu kände jag mig stressad!?!?! ;)
Kramar
Malin