torsdag, juli 13, 2006

Sömnig och GLAD!!

Hurra hurra!! Jag har fått en skiva!! Danko Jones skiva närmare bestämt, av min sambo! Gulledej! FANTASTISK skiva, jag bara älskar den!

Annars intet nytt, bara trött och har jobbat med en av mina absoluta favvisar (vilket innebär mycket jobb, men KÄRLEK! Han är UNDERBAR, men hans handikapp är lite krävande! Dock en gulddag med honom!!) och ÄNTLIGEN har Wilmisens kompis kommit hem från sin semester i Stockholm! De umgicks och skönt att kompisen är lika styrig som Wilmisen!

Vi har också tittat på film ikväll, "Flight Plan". Ok, men inte så mkt mer.. Spänande till o från dock..

Har ikväll insett att ett av mina favvisintressen, dvs musiken, har verkligen fått stå tillbaka de senaste åren.. Jag hänger inte med alls!!! Jag brukar följa mina favvisar och dessutom lite mer än men på senare år har jag med fasa insett att jag hajar nada!! Jag hänger inte med alls! Är det det som menas med att bli gammal?! Med fasa letar jag i alla turnélistor och söker konserter med t ex Danko Jones, men de har redan varit i Sverige.. :-(( Bara att inse att tiden bara rusar o man blir hastigt äldre..

Kramisar på er alla, må vi glömma Italiens påhopp mot hjälten Zidane! ;-)

2 kommentarer:

Zealous sa...

*host* Jag vet inte ens vem Danko Jones är... Men skivor är alltid kul att få.

Ja, du, trött är man. Ska du inte ha semester snart?!

Veronica sa...

Håller med föregående talare, vem är Danko Jones.....???? Även om vi är födda samma år hmm någon gång på det glada -70talet....!
Så har jag nog inte heller hängt med, men har hittat en sida där man kan köpa låtar kanon billigt i ryssland helt lagligt. Man får vara skötsam i dessa tider hummm.
Ha det gott och hoppas jag hinner komma förbi när vårt kaos har lagt sig, bara 1 vecka kvar till visning.
Ha det gott
Kram Veronica & Co