måndag, juli 03, 2006

Hemma igen!

Ojojojojojojojojoj! VILKEN resa!! HELT underbart, HELT fantastiskt och jag kan LOVA att jag definitivt kommer att åka till Polen på utställning igen (även om det kändes OERHÖRT frustrerande att inte fatta ett dugg av alla meddelanden i högtalaren!).. GRATTIS till Yatzy (IP S*Laterna Magica's Escada Que Viva) för två cert och dessutom BIS och BOX! WAOWE! Grattis också till prins pälslös, dvs Bazooka, som trots bristen på päls tog sina cert och numera kan titulera sig IC!! Stort tack till min ständiga vapendragare Marie! Jag kan inte tacka nog för denna härliga resa, medbjuden som sällskapsdam som man var! Helt underbart och vi har haft både kul och trevligt och vilsamt, så jag har verkligen haft en UNDERBAR weekend!

HÄRLIGT att vara borta och UNDERBART att komma hem o mötas av mina älsklingar, både katter o folk! Återkommer imorgon med rapport del 1 från utställningen! ;-)

HA det gott o gonatt!

3 kommentarer:

Zealous sa...

Vad roligt att det blev så lyckat och som grädde på moset finfina resultat till katterna. Massor med grattis till dem!

Berätta mer! :-)

Vad krävdes för katternas resa?
Rabies + pass är ju standard, men utöver det verkar det skilja lite...

Anonym sa...

Jaaaa snälla berätta även för oss andra vad som krävs för att ställa ut katterna i vårt grannland andra sidan Östersjön!

Malena sa...

Give me mooooore!

Jag kan nästan inte bärga mig för att få veta hur det var...

;-) ;-)

Malena