tisdag, november 30, 2010

The kittens 4 weeks old!


Ashe är enda tjejen i syskonskaran, men ojojoj, vilken tjej! Jag älskar hennes huvudstruktur och hennes kvaliteter hittills, och tror att hon kommer att bli en riktigt läcker tjej. Vi har en intressent på Ashe..
Precis som de andra katterna älskar Ashe att gosa o leka med oss! Hon är tuff och rejäl och ser ut att bli kraftig. En riktigt go kattflicka!

Mangix är jättegosig! Han är lite mer försiktig än sina syskon, men å andra sidan så är syskonen nästan överdrivet kelsjuka mest hela tiden. O kelsjuk är faktiskt Mangix också! Han gosar o rullar o myser och är jättemysig! Han ser ut att arta sig riktigt fint utseendemässigt också, så vi följer hans utveckling med spänning, samtidigt som vi bara njuter av att få ha honom hos oss!

Dazzle är rejäl, med tassar som dasslock och läcker färg o teckning. En kille som förmodligen kommer att bli väldigt anslående och stilig som "färdigvuxen"! Mysig, kelig o gosig även han, och en av de värsta gaphalsarna för att bli upplyft i famnen! :o)


Rhasta, Rhasta, Rhasta! OM jag hade haft plats, och OM jag hade haft möjlighet att behålla en kattunge så hade det trots allt blivit han! Han är en kattunge HELT i min smak! Jag är nästan kär i honom, men jag har intalat mig själv att för alla katternas skull så ska vi inte plocka in en ny katt på ett tag och definitivt inte en hankatt till. Så Rhasta måste flytta, men jag erkänner att det skär i hjärtat! Han har en bredd och en power alleredan i sitt huvud o kropp, och jag tror att han kommer att bli väldigt kraftfull som vuxen. Rhasta har lite intressenter, men ingenting är ännu bestämt, vi vill vänta o se hur han utvecklas först!


Leoric är en stor favorit för resten av familjen! Och han är så supersöt med sin blanksvarta päls och vita haka! En riktig gullkille! Och jättekelig o gosig o mysig! Tycker mycket om att ligga i knäet på Wilma o bara mysa!

Sammantaget är den här kullen den absolut mest keliga o gosiga kull vi haft hittills. Alla tidigare kullar har varit goa o mysiga, men den här kullen är helt otroligt keliga redan från det att de bara var ett par dagar gamla! Helt otroligt!

Nya bilder finns på alla bebisarna på http://www.facebook.com/pages/Kalmar-Sweden/SVildhjartas/154738057894927#!/album.php?aid=31951&id=154738057894927

2 kommentarer:

Malena sa...

Å Rhasta! Send him to meeeeeeeeeee! Jag älskar honom oxå!!!!!

Marie W sa...

Leoric is my kind of boy ;-)