torsdag, april 15, 2010

Seg i kolan...

Mammas bebis Cutie, goaste killen i stan!

Idag har jag varit oerhört seg i huvudet samtidigt som jag har skrattat mer än någonsin. Humornivån på jobbet har varit vääääldigt låg idag, precis den nivå som roar mest.. Som t ex att klistra en lapp på jobbarkompisens rygg där det står "bajskorv".. Skitkul! Men jag har alltid varit lättroad!

Behandlingsbad har jag varit på med en av arbetstagarna, skönt för ryggen, som fortsätter värka. Inget skoj alls.


Mannens Cobra, ett troll! Leker med allt o alla och älskar att reta upp häxan Surtant o andra katter i hushållet. Bruce fullkomligt avskyr Cobran, han väser så snart den vite djävulen kommer i närheten. Snart börjar jag också göra det. Troll, säger jag bara!

Ikväll ska mannen iväg på fotboll o Lillsnigel är med sin kompis o leker, alltså bara jag, tonåringarna o katterna hemma. Har tagit ett långt bad, och nu väntar tillagning av ungarnas favvismat; pastasallad!!


Det är nog ingen i vår närhet som har missat att Lillsnigel fått ett set med ansiktsfärger?! Med svart ansikte o svarta strumpbyxor på huvudet, och en svart strumpa i byxorna därbak blir hon en kanin. Jojo..

Ha det gott o ta hand om er! Kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tor Cobran har fått extra mycket Krabat gener. Och jag tycker han ser mer och mer ut som honom också ;-D
/Kattis