tisdag, mars 09, 2010

Sjukdomstillstånd är väldigt tråkiga..

.. men vad gnäller jag om egentligen?! Det finns de som har det fruktansvärt mycket värre.. :o( Jag sänder många tankar till Anna och hennes familj.. :´(

Idag har jag gjort kycklingsoppa. Kycklingsoppa har en läkande effekt, är antiinflammatorisk o allmänt välgörande enligt såna som vet. Innehållet blev lite Kajsa Warg, typ palsternacka, kålrot, morötter, massa vitlök, chili, rödlök, gul lök, broccoli, majs, ärtor, risoni och såklart kyckling. Få se om den får någon effekt. Antalet koppar med honungste o citron har idag varit extremt många med resultat att jag sprungit massa gånger på toa.. Rening av systemet pågår. ;o) I morse feber, ipren vid 12 och sen dess iprenfri och (hoppas jag) feberfri. Imorgon är jag hemma från jobbet. Jag måste verkligen bli frisk.

Nu ska jag läsa läxa med Lillsnigel, sen blir det lite plock, om jag orkar, o sen sängen. Måste skörda på min farm också.. Duscha och ta bort gammalt flagigt nagellack står också på agendan. Kanske kan andas genom näsan lite bättre om jag sniffar lite på nagellacksremovern?! En mycket lugn och kurerande kväll alltså i det Vildhjärtska hemmet.

Ha det gott o kramar till er alla.

Inga kommentarer: