torsdag, november 19, 2009

Torsdag o tacos!


Har jobbat en natt, men är ledig i natt p g a minnesgudstjänsten för mamma imorgon. Jag känner mig piggare och behöver komma tillbaka till livet trots sorgen efter mamma. Vi har sörjt och mått dåligt och varit spända så länge att kropp o själ såklart tagit stryk, men det är bara att bryta ihop o gå vidare..


Ikväll blir det tacos och avstädning samt koll av vilka kläder alla ska ha på sig imorgon.


Undrar fortfarande om Candy är dräktig.. Hon är så fet att det är svårt att känna någonting.. Nåja, det visar sig väl..


Igår skulle jag säga godnatt till Wilma o Sacke, som kollade på film. Gick in dit stax innan nio och hittade ovanstående scenario.. Visst är de söta?!

Ha det gott o ta hand om er alla, kramar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Malin,
Mina tankar är hos er. Pga lilltjejen har bloggläsningen inte fått samma prioritet. Läste först i dag om din mammas bortgång. Skickar många varma kramar till dig och er! Jag har varit i samma situation så vill du prata - hör gärna av dig!
Många kramar Eva (loppansmamma)

Emma sa...

Hej Malin!

Hoppas du läser detta..
Sökte lite på google och hittade dig! Vore kul om vi kunde få lite kontakt. Du och jag har samma pappa (Gillis). Hörde om din mamma, beklagar sorgen. Hoppas allt är bra med er.

Mvh Emma