tisdag, mars 18, 2008

Seg i huvudet...

Börjar kännas som ett vanligt tillstånd just nu, huvudet är segt och minnet verkar fullständigt bortblåst. Utbrändhetssymptom? Nja, lite lätt vidbränd är man väl då o då, men jag har mina svackor o toppar som vanligt. Domarfördelningen till Dackekatten har kommit, Berta Nemkova och Alfred Wittich.. Inte en susning om någondera, kan bli spännande! ;o)

Full fart på jobbet, många jobbarkompisar lediga nu i påsktider, och själv är jag ledig i övermorgon. Hela 5 dagar ledigt i sträck, hur ska man förvalta dem bäst? Bada Demonius och Ushki står på listan, sen blir det middag hos mamsen på långfredagen och ngn av de andra dagarna hos svärföräldrarna. Själva ska vi göra otraditionell påskmat som Porterstek med potatisgratäng och grillspett.. Om det nu går att grilla ngt ö h t i det här vädret? Skulle visst bli kallare, men eftersom minnet är som ett såll så minns jag inte om det var häromkring och om ifall så vilken dag... ;o) Nåja, vill man veta hur vädret är kan man ju titta ut genom fönstret.. ;o)) Ingen mening att planera i förväg, det blir ju ändå inte som man tänkt sig.. Suck..

Nix, håglösheten håller mig i ett järngrepp, jag undrar just när jag ska få vårkänslor? Dompan saknar vårkänslor fullständigt, leker fortfarande mamma åt kattungarna och Candy likaså. Ushki gjorde idoga försök att träna som hane på Sharin Foo när hon satt o åt torrfoder.. Tro inte att Sharin slutade äta för att Ushki satt som ett plåster i nacken på henne, nähä. Äter man så äter man oavsett om man har en blivande hane i nacken, sådetså! Minnie artar sig riktigt fint, en snygg tjej! Päls har hon också, och bra sort verkar det vara. Loppan o Blossa o Brucen mår gott och har det bra. Själv ska jag ägna en stund åt att läsa min bok innan kvällsbestyren tar över.. Tack o hej från mej!

Inga kommentarer: