torsdag, september 13, 2007

Snart flyttar de två kvarvarande Blommorna!


Resan till södern tog nästan knäcken på min nacke, så nu är det skojsiga piller som gäller ett tag framöver. Nackdelen är att de skojsiga pillren gör mig dåsig, sluddrig och allmänt halvväck, så idag har jag klarat mig utan dem, enbart för att kunna fylla i alla papper mm rätt.. Phui.. Orkar inte sitta vid datorn för långa pass, då gör det ont trots alla piller, men värst var väl häromkvällen... Då skulle jag ta sista pillerdosen, rotade fram panodil och pillerburk samtidigt som jag talade i telefon.. Ooooops, först när jag hade svalt dem så insåg jag att de små pillren var rosa.. Mina är vita.. Alltså hade en av Stefans piller mot högt blodtryck slunkit ner den också.. Hehe.. Lite orolig var jag, men jag hade så ont att efter en snabbkoll på FASS vågade jag trycka i mig rätt piller också, trots att jag lider av snarare extremt lågt blodtryck snarare än högt.. Nåja, jag överlevde det också...

En som är så sugen på flickor nu att han nästan avlider är Bruce Viggesson.. Känns som att han nog får träffa de två flickor som troligtvis dyker upp i höst, sen får vi se.. Hans kulor är något i farozonen måste erkännas.. Delfinia är det senaste föremålet för hans ömma kärlek... Och hon är ju så cool att hon inte bryr sig trots att ungtuppen står o juckar på ryggen på henne...

Gandalf o Salamander bor nu hos Petra o Peter, trivs alldeles utmärkt.. En viss date med en WC-anka i toastolen och en blå Salamander som sedemera fick bada är en av historierna som roat oss mycket! Kul att grabbarna o P &P:s kärlek är ömsesidig... ett bättre hem för våra två pojkar kunde jag inte önska mig! Imorgon flyttar så Delfinia och Demonius, sen blir det tomt i ett par veckor innan det spanska yrvädret kommer hit!


Men nu säger nacken ifrån, så nu blir det inget mer berättande.. Ska se om jag hinner sitta en stund o redigera bilder senare ikväll, annars får jag väl hoppas att Marie lägger ut sina bilder..


Kram o gonatt!

3 kommentarer:

Zarkeshas sa...

L*O*V*E Demonius!
Pisse-Tello hälsar till Peddo-Bruce... ;)

Anonym sa...

Hmmm.... ta makens blodtrycksmedicin låter ju inte som en hit. Då blir det att ligga med benen högt då, för att få någe syre till hjänkontoret. Eller också kan man ju avslöja liiiite mer om den blivande spanjoren. Kan ju också höja blodtrycket lite, haaa!!! Eller.....

Anonym sa...

Japp nu har man slitit hela kvällen. *fniss* Ni som är nyfikna besök min hemsida så finns en länk på förstasidan. www.fairyhearts.se
The Spain Tour 2007! Där kan man hitta bla Kajan och spanjoren...
Kramissar
Marie