fredag, april 27, 2007

Fredag o snart bär det iväg till Göteborgstrakterna...

Har varit o rabiesvaccinerat Bruce idag.. Veterinärerna blir något konfunderade när herrn ligger snällt på mage och matte håller på framtassarna o det blir liksom ingen reaktion överhuvudtaget när de sprutar in... Coooooooooool kisse!! Han impar stort på temperamentet!!

Mannen ringde för en stund sen och jag är GRYMT avundssjuk på honom!!! Han hade gått i Kalmar centrum (ja, Kattis, man får kalla det centrum även om Kvarnholmen ÄR pyttelitet... ;o)) och så plötsligt fått syn på ingen mindre än Danko Jones (fast han ÄR synnerligen liten o kort men ack så stor när det gäller det musikaliska i vår familj i a f..) . Mannen är inte den som är den utan han gick fram o hälsade o pratade en stund! Åhhhhhhhhhhhhhhhhh! Jag är sååååååå avis! Danko Jones är min idol också!!! (se tidigare bloggar så får ni se...;o)) Nåja, en kul händelse för mannen i a f, den missunnar jag inte honom, bara önskar att jag också hade varit där!

Har inhandlat kattmat a 10kg och ägnat resten av fm till att dammsuga o plocka i Beirut. Candy är fet.. O äter HELA tiden.. Ingen risk för illamående hos henne precis.. Snart kommer Marie Bazooka o hämtar mig för avfärd till Göteborgstrakterna. Ska ägna kvällen åt att hjälpa Häxis med Burken! Sköj att träffa Häxis igen, även om det inte är så länge sen! Lite trist att åka utan katt, men barnbarn (Bazooka) o barnbarnsbarn (Bixie) är ju inte fy skam att ha med sig heller, eller hur. En extra medpassagerare har vi också, S*Uncut Diamonds-tjejen. Hoppas hon står ut med Maries o mitt tugg.. ;o)

Ha en trevlig helg!
kramisar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Malin!

Om du är orolig för Candys ev fetma är det väl bara att stänga in henne i ett rum och köra med pinnen. Husse verkar ju inte duga men det finns väl andra i hushållet. Det blir ju ganska dyrt att skjutsa upp henne till STHLM för att motionera med Arne :-)

Kram Anna

Anonym sa...

Jag (Burken) väntar på lite uppdatering!!!!!!/Kram

Anonym sa...

Ska Du till Lerum idag??????