fredag, november 12, 2010

Kattungebesökare och fredagsmys!


Några nya bilder på bebbarna finns här: http://www.facebook.com/pages/Kalmar-Sweden/SVildhjartas/154738057894927#!/album.php?aid=30900&id=154738057894927

Ikväll har vi haft besök av ett trevligt par som är sugna på en kattkille, tusen tack för besöket, det känns jättebra! :o)

Annars rullar allt på i "hundranittio"... Idag har jag varit på medarbetarsamtal, chefen och jag hade ungefär samma åsikter om mina alla fördelar o få nackdelar.. ;o)))) Det var ju skönt! :oD

Ikväll har också min lillsyrra varit på besök en sväng, vi hade inte så mkt tid att prata, men jag hoppas hon snart kommer o hälsar på igen! Å så ska hon snart ha en liten bebis, det ska bli skoj! :o)

Har egentligen inget att skriva, är ganska tom i huvudet för tillfället, så jag ville bara plita ner ett fåtal rader för att bloggen inte bara skulle innehålla bildlänken.. ;o)

Ha en trevlig helg, kramar o hej!

Inga kommentarer: