måndag, februari 11, 2008

Härligt resultat!

Idag har Dompan HCM-testats igen, och jag måste erkänna att jag var aningens nervig innan.. Men det var nemas problemas, värdena var nästan desamma som för två år sedan när hon testades senast och jag blev glad o nöjd med det! :o) Dompan var inte fullt så nöjd, för även blod till Fiv/Felv skulle dras och då är det inget kul.. Hon rycker som besatt till så fort den lilla lilla nålen kommer i kontakt med huden och med lite hjälp så lyckades vi till slut hålla spratteldamen.. Det härliga med Dompan är att hon aldrig hugger, river eller beter sig illa, hon bara rycker för att komma undan...

Ushki o Sharin world still rules.. Ushki busar med den lilla som morrar o eländar sig.. ;o) Alla andra katterna mår bra och Bruce har fortfarande inte fattat att han är kastrat, undras just om han nånsin gör det..?

Nu är jag så trött så trött att sängen kallar och imorgon ska jag göra allt som jag inte hann idag.. Eller åtminstone lite av det..

Nattinatti o sov gott allesammans!

//Malin

Inga kommentarer: